Save the date - Student Well-Being Week 2024

maandag 11 november 2024 - vrijdag 15 november 2024
Leiden, Den Haag en online

Van 11 tot en met 15 november vindt de jaarlijkse well-being week plaats. Tijdens deze week kun je deelnemen aan activiteiten binnen een van de thema's ontspannen, ontwikkelen en ontmoeten en laten we je zien welke ondersteuning de universiteit je door het jaar heen biedt. Het programma volgt.

Dit zeggen studenten over de vorige Student Well-being Week:

• "De activiteiten deze week verbeterden mijn mentale gezondheid. Het haalde mijn gedachten van de studiestress af en haalde me uit mijn comfortzone. Het was erg leuk om nieuwe mensen te ontmoeten die ik normaal gesproken niet zou ontmoeten en leuke activiteiten te doen die gericht zijn op mentaal welzijn. Ik raad deze week aan alle studenten aan en hoop dat het in de komende jaren georganiseerd wordt!"

• "De workshop was erg interessant. Ik voelde me daarna meer ontspannen en kalm. Er was een fijne sfeer en uitwisseling met anderen."

• "Ik voelde me verbonden en dat had ik echt nodig!"