In Memoriam Midas Berkenveld

Met grote ontsteltenis hebben wij kennisgenomen van het onverwachte overlijden van Midas Berkenveld. Midas was tweedejaars student biologie; in 2022 had hij al de bachelor Taalwetenschap succesvol afgerond.

Het onverwachte van zijn overlijden raakt ons diep en maakt het moeilijk te bevatten. Aarzel niet om naar ons toe te komen als je wilt praten:

Je kunt ook een beroep doen op de ondersteuning van de universiteit die op deze website vermeld staat en door een afspraak te maken met een studentenpsycholoog (neem contact op met psychologen@sea.leidenuniv.nl of bel 071-527 8026 om een afspraak te maken). Heb je als medewerker behoefte aan steun? Dan kun je terecht bij je leidinggevende of HR-adviseur.

De Leidse Biologen Club richt samen met de opleiding een gedenkplek in op de eerste etage van het Sylvius waar je vanaf maandag 7 oktober Midas kunt herdenken, samen of alleen. Bij de gedenkplek is ook een condoleanceregister aanwezig waar je een bericht kunt achterlaten.

Wij hebben Midas in onze gedachten en wensen de familie en vrienden van Midas alle sterkte toe in deze moeilijke tijd. Zijn vrolijkheid, energieke aanwezigheid en enthousiasme zal door velen enorm gemist worden.

* dit bericht wordt later aangevuld *