Sociaal, Financiën

Meld je nu aan voor de LUF Relatiebevorderende ActiviteitenPrijs

17 oktober 2024

Ben jij een student van de Universiteit Leiden en heb jij een goed idee om studenten van verschillende faculteiten, verenigingen en te verbinden. Doe dan nu mee aan de LUF Relatiebevorderende ActiviteitenPrijs.

De prijs van maximaal €5.000,- is bedoeld voor een initiatief georganiseerd door studenten van de Universiteit Leiden waarmee de verbinding tussen verschillende faculteiten of verenigingen, of de cohesie tussen de academische gemeenschap en de Leidse of Haagse gemeenschap gezocht wordt. De prijs zal dit jaar uitgereikt worden op 26 november tijdens de Avond van Cleveringa.

Bijzondere initiatieven

De initiatieven die in aanmerking komen voor de prijs zijn:

• vernieuwend;
  • verbredend en/of verdiepend;
  • bedacht door Leidse studenten;
  • gericht op een groep mensen waarvan in ieder geval een deel studeert aan de Universiteit Leiden.

Daarnaast moet het initiatief verbindend zijn. De volgende initiatieven worden aangemoedigd:

• aanvragen vanuit meerdere studie- of studentenverenigingen en/of studenten van verschillende faculteiten;
  • activiteiten of initiatieven gericht op Leidse of Haagse cohesie, in de zin dat het initiatief gericht is op verbinding van de universitaire gemeenschap met de Leidse of Haagse gemeenschap.

Aanvraagprocedure

De aanvraagprocedure voor de LUF RAP 2024 kent twee rondes:
1. De eerste ronde is een bezoek aan het CASSA-spreekuur. Daarvoor moet je vooraf een afspraak maken via de onderstaande knop die naar een forms leidt waar je en tijdstip kan kiezen.
2. Na het bezoek aan het spreekuur dient de aanmelding online ingeleverd te worden via het aanvraagformulier.

De deadline voor het aanleveren van de benodigde informatie is 7 november 2024.

Over de LUF Relatiebevorderende ActiviteitenPrijs

Speciaal voor verbindende studentactiviteiten of –initiatieven (in de breedste zin van het woord), heeft het Leids Universitair Fonds (LUF) op initiatief van de Commissie Algemene Subsidie Studenten Activiteiten (CASSA) de LUF Relatiebevorderende ActiviteitenPrijs (LUF RAP) in het leven geroepen.

Voor meer informatie over de LUF RAP 2024 kan je de website van het LUF raadplegen.