Wil jij het voorlichtersteam van de Faculteit der Rechtsgeleerdheid komen versterken?

10 september 2024

De afdeling Marketing & Communicatie van de faculteit Rechtsgeleerdheid zoekt voor het komende academisch jaar (2024-2025) nieuwe studentvoorlichters voor alle studies van de faculteit.

De studentvoorlichters zijn de drijvende kracht achter de afdeling Marketing & Communicatie. Als studentvoorlichter ben jij de eerste met wie potentiële studenten van de Universiteit Leiden in contact komen bij de Open Dagen, Meeloopdagen, Proefstuderen en schoolbezoeken. Je geeft de potentiële studenten informatie over het verloop van de bachelor op het KOG en het studentenleven.

Als studentvoorlichter representeer je de Universiteit op onze voorlichtingsevenementen en je aankomende studenten.

Welk profiel?

We zijn op zoek naar bachelorstudenten die een bachelor volgen in: Rechtsgeleerdheid,  Fiscaal Recht, Notarieel Recht of Criminologie.

Herken je jezelf in de volgende eigenschappen?

• Enthousiast;
  • Sociaal;
  • Flexibel;
  • Open en actieve houding;
  • Minimaal 4 uur per maand beschikbaar.

Wat kun je van ons verwachten?

• Een superleuk team van medestudenten;
  • Regelmatig berichten waarin jij je kan aanmelden als voorlichter voor activiteiten;
  • Zelf bepalen wanneer je werkt;
  • Een goedbetaalde bijbaan bij de Universiteit!

Informatie

Als je nog vragen hebt over de functie, mail dan een van de studentambassadeurs via:

studentenambassadeurs@law.leidenuniv.nl

Interesse?

Ben je geïnteresseerd en wil je solliciteren? Stuur dan een korte motivatie met cv uiterlijk 13 september 2024 naar de studentambassadeurs: studentenambassadeurs@law.leidenuniv.nl