Stem op het eerstejaars studentlid van de CADS Opleidingscommissie!

16 september 2024

Deze week kun je stemmen op het nieuwe eerstejaars studentlid van de CADS Opleidingscommissie! Stemmen is heel belangrijk, omdat deze studenten jou vertegenwoordigen in vergaderingen waar de kwaliteit van de cursussen, examenregelingen en andere zaken met betrekking tot het programma worden besproken. Als je input hebt over het programma, kun je bij deze studenten terecht.

Je mag alleen stemmen op een vertegenwoordiger van jouw eigen studiejaar.

Meer informatie over de kandidaten wordt getoond zodra je op de onderstaande link klikt om te stemmen:

CADS bachelorstudenten uit jaar 2, 3 en de master: maar één kandidaat, automatisch verkozen. Alleen eerstejaars studenten kunnen stemmen.

Voting Deadline 20 September 2024

Stemmen is mogelijk tot aanstaande vrijdag 20 september 2024 17.00 uur.

Heb je vragen over het stemproces? Vraag Pablo Pandocchi, studentlid van het CADS Instituutsbestuur.