Onderwijs, Organisatie

Vacature: Voorlichtingsteam Psychologie

4 september 2024

Hi psychologiestudent,

Lijkt het je leuk om toekomstige studenten te informeren over de bacheloropleiding Psychologie? Kom dan het voorlichtingsteam van Psychologie versterken!

Je herinnert je vast nog hoe je keuze voor de bachelor Psychologie tot stand kwam en hoe je eigen studiekeuzeproces verliep. Elk jaar staan nieuwe studiekiezers voor dezelfde dilemma’s. Om hen te ondersteunen in het keuzeproces zijn we op zoek naar enthousiaste psychologiestudenten die voorlichting willen geven aan studiekiezers (met name middelbare scholieren).

Als voorlichter geef je presentaties op middelbare scholen over de bachelor Psychologie, beantwoord je vragen van studiekiezers en kan je helpen bij voorlichtingsevenementen zoals de Bachelor Open Dag op 12 oktober en Proefstuderen op 8 november. Je wordt hiervoor betaald, het is flexibel werk en je leert andere psychologiestudenten kennen. Kortom: een superleuke bijbaan naast je studie.

Ben je enthousiast?

Stuur dan uiterlijk 15 september een e-mail met een korte motivatie en je cv naar ambassadeur.psy@fsw.leidenuniv.nl.

Solliciteer nu

Heb je vragen of wil je meer informatie? Neem gerust contact op via ambassadeur.psy@fsw.leidenuniv.nl

Hopelijk tot snel!

Groetjes,