MoodLift: verbeter je welzijn met gratis online programma’s

3 september 2024

Kun je hulp gebruiken bij je mentale welzijn, vind je het lastig om sociale connecties te maken of wil je echt eens wat doen aan die slapeloosheid? We begrijpen je en je bent niet alleen. Probeer MoodLift! Een anonieme, gratis online tool voor mentaal welzijn.

Alle programma's zijn wetenschappelijk onderbouwd, gecreëerd door klinisch psychologen, en bieden online coaching.

Bekijk het aanbod op de website van MoodLift

Overzicht van het aanbod van online programma's van MoodLift

MoodLift van Caring Universities

MoodLift is een initiatief van Caring Universities en werd eerder aangeboden onder die naam. MoodLift is een initiatief gericht op het verbeteren van de geestelijke gezondheid van studenten. Studenten kunnen ook de Mind-Health Check doen. Deze geeft inzicht in de problemen waarmee studenten worden geconfronteerd, zodat relevante e-health interventies gratis kunnen worden ontwikkeld en gratis aangeboden.