Help het onderwijs inclusiever en duurzamer te maken; vul de vragenlijst in

23 september 2024

Het Leiden University Green Office (LUGO) is benieuwd naar jouw ideeën over duurzaam en inclusief onderwijs aan de Universiteit Leiden! Jouw feedback is van onschatbare waarde om ons te helpen een meer milieubewuste en inclusieve leeromgeving te creëren. Daarom nodigen we alle studenten uit om deel te nemen aan onze enquête en hun persoonlijke ervaringen te delen.

Cadeaubon

Door deel te nemen aan de enquête maak je kans op een cadeaubon met waarde van tussen de 10 en 100 euro!

Neem deel aan de enqûete

Laat ons weten wat jij belangrijk vindt

Dit is jouw kans om de kwesties aan te kaarten die jij het belangrijkst vindt. Of het nu gaat om het integreren van duurzaamheid in het curriculum, het bevorderen van diversiteit of het inclusiever maken van onze campus, wij willen weten hoe jij hierover denkt.

Het Leiden University Green Office

Het Leiden University Green Office (LUGO) werkt hard aan de verduurzaming van de Universiteit Leiden. LUGO heeft twee hoofddoelstellingen:

1. Duurzaamheid structureel integreren in het onderwijs, het onderzoek en de voorzieningen van de Universiteit Leiden.
  2. Een cultuur van duurzaamheid bevorderen in de gemeenschap van medewerkers en studenten van de Universiteit Leiden.

Wij zijn hét knooppunt in Leiden waar studenten en medewerkers samenwerken om onze universiteit te verduurzamen!

Lees meer op de website van het LUGO