Facilitair

Nieuwe Gorlaeus fietsenstalling open vanaf maandag 2 september

30 augustus 2024

Vanaf maandag 2 september is de nieuwe Gorlaeus fietsenstalling (naast het Gorlaeus Gebouw) open voor alle medewerkers en studenten. De fietsenstalling is geopend vanaf 07.00 uur.

De afgelopen maanden is er hard gewerkt om de stalling op tijd gereed te krijgen. Hoewel het project grotendeels voltooid is, zijn er nog enkele afrondingswerkzaamheden noodzakelijk die de komende weken zullen plaatsvinden. Denk hierbij aan het plaatsen van de toegangsdeuren, leuningen bij de trap et cetera.

Afsluitbare deel voor medewerkers nog niet toegankelijk

Het afsluitbare deel van de fietsenstalling, bedoeld voor medewerkers, is nog niet toegankelijk. Totdat dit gereed is, kun je je fiets in de gesloten stalling bij het Huygens plaatsen.

Meer informatie

Meer informatie over de fietsenstalling volgt binnenkort. Wil je informatie over waar je fiets nog meer kunt stallen, kijk dan op de medewerkerswebsite.