Meld je nu aan: International Experience Week 23 - 28 september 2024

12 augustus 2024

De registratie is nu geopend voor de 2024 International Experience Week. Ontdek de wereld aan Universiteit Leiden en maak kans op €500!

Ben jij een Nederlandse student die ervan droomt om in het buitenland te studeren terwijl je jezelf onderdompelt in verschillende culturen? Of ben je misschien een internationale student aan de Universiteit Leiden die nieuwe avonturen zoekt? Neem deel aan het event en win een beurs van €500 die je voor je internationale leerervaring kan gebruiken.

• Wanneer: 23 - 28 september 2024
  • Waar: veel sessies in het Kamerlingh Onnes Gebouw, sommige in je eigen faculteitsgebouw (Leiden en Den Haag) en online.

Informatiemarkt en sessies

Er wordt een breed scala aan activiteiten en sessies aangeboden, waaronder:

• Informatiemarkt op zaterdag 28 september
  • Praktische informatiesessies over onderwerpen als financiën, carrièren, voorbereidingen en meer
  • Facultaire informatiesessies over studeren in het buitenland
  • Informatie voor ouders en verzorgers

Meer informatie en registreren

Registreer je snel en voorkom dat je iets mist

International Experience Week

Win een studiebeurs van €500

Vul na deelname aan het evenement het evaluatieformulier in en maak kans op een beurs van €500 die je in kan zetten voor je internationale leerervaring.