Facilitair, Organisatie, Veiligheid

LU-Card-controle op Campus Den Haag

30 augustus 2024

We vinden het belangrijk dat onze medewerkers en studenten in een veilige omgeving kunnen werken of studeren. Met de start van het nieuwe academisch jaar willen we je graag informeren over een kleine wijziging in de toegangscontroles in de gebouwen op onze Campus Den Haag.

Extra mogelijkheden

Nog steeds geldt dat je alleen toegang kunt verkrijgen tot de gebouwen op onze Haagse locaties op vertoon van een LU-Card. Wel zijn er inmiddels twee extra mogelijkheden. Mocht je je LU-Card vergeten of kwijt zijn, of heb je deze nog niet ontvangen, dan kun je ook:

• inloggen in Brightspace
    of
  • je digitale collegekaart tonen.

In beide gevallen is het ook nodig om een geldige identiteitskaart te laten zien (rijbewijs, ID-kaart, paspoort).

Dit toegangsbeleid geldt voor iedereen en op alle momenten binnen de openingstijden van onze Haagse locaties.

Vragen over LU-Card-controle op Campus Den Haag

Heb je vragen of opmerkingen over de toegangscontrole? Mail dan naar lucardcontrole@ufb.leidenuniv.nl