Onderzoek

Oproep voor inzendingen voor de inaugurele master scriptieprijs van de Europe hub

8 juli 2024

De Europe Hub van de Universiteit Leiden nodigt inzendingen uit van alle faculteiten voor de eerste jaarlijkse master scriptieprijs van de Europe Hub, voor 2 september 2024. De winnende scriptie moet ten minste een van de thematische prioriteiten van het hub behandelen en idealiter deze vanuit een interdisciplinair perspectief benaderen.

De winnaar ontvangt een certificaat voor het winnen van de prijs, evenals een geldprijs van 250 euro. Degenen die als tweede en derde eindigen, ontvangen ook certificaten om hun status als runner-up aan te geven.

De Europe Hub is een interfacultair platform dat de onderzoeks- en onderwijsdeskundigheid en -capaciteiten van de universiteit toont met betrekking tot de uitdagingen waarmee Europa zowel thuis als in het buitenland wordt geconfronteerd.

Zie voor meer informatie de Engelse pagina