Hoofdingang KOG open vanaf maandag 29 juli

25 juli 2024

Vanaf maandag 29 juli kunnen alle medewerkers en studenten weer door de hoofdingang van het KOG naar binnen. De alternatieve ingangsmogelijkheden (rechterkant van het gebouw en mindervalide ingang aan de zijkant) zijn dan niet meer toegankelijk.

Op wat losse, kleinere werkzaamheden na is de renovatie van de entreehal en de balies zo goed als afgerond. Maandag verhuizen de servicedesk en de receptie weer naar de vertrouwde, maar vernieuwde plek. De inhuizing van het ISSC-servicepunt bij de balies vindt later deze zomer plaats. Dit servicepunt krijgt dan officieel de naam: ICT-helpdesk en deelt een loket met de AV-dienst van het UFB.

Bij aanvang van het nieuwe academisch jaar 24/25 op 2 september is het volledige centrale servicepunt van het KOG ingericht en open voor serviceverlening.
Voor vragen of opmerkingen kun je terecht bij law.facilities@law.leidenuniv.nl