Vacature: Studielijn-medewerker bij afdeling Marketing & Communicatie

25 juni 2024

Ben jij vanaf juli/augustus 2024 beschikbaar voor 8 uur per week?

De Studielijn is het informatiepunt voor Nederlandse en internationale aanstaande studenten van de Universiteit Leiden. Bij de Studielijn kunnen aanstaande studenten onder meer studiebrochures aanvragen en vragen stellen over voorlichtingsactiviteiten en over studeren aan de Universiteit Leiden. Het team, bestaande uit zes studenten, zorgt ervoor dat iedereen snel en vakkundig geholpen wordt. Daarnaast draagt het team bij aan een up-to-date relatiebestand en zorgt het dat de aangevraagde voorlichtingsmaterialen bij de studiekiezers thuis op de mat vallen. Ook biedt de Studielijn ondersteuning aan het marketing & communicatieteam tijdens voorlichtingsevenementen zoals Open Dagen. Je houdt je onder meer bezig met:

• Vragen beantwoorden per telefoon, mail en social media;
  • Verwerken van brochureaanvragen;
  • Administratieve klussen ter ondersteuning van de afdeling Marketing & Communicatie;
  • Bijhouden gegevens relatiebestand;
  • Mede aansturen werkstudenten op voorlichtingsactiviteiten.

Jouw profiel

• Je bent momenteel eerste-of tweedejaars student aan de Universiteit Leiden;
  • Je hebt goede sociale vaardigheden;
  • Je bent klantvriendelijk, leergierig, nauwkeurig en pro-actief;
  • Je bent iemand die van aanpakken houdt;
  • Je vindt het leuk om voor de universiteit te werken;
  • Je beheerst de Engelse taal goed;
  • Je hebt interesse in het onderwijsaanbod van de Universiteit Leiden en kunt je goed verplaatsen in het studiekeuzeproces van aanstaande(nationale én internationale) studenten;
  • Je woont in Leiden of Den Haag of je gaat binnen nu en een half jaar in een van die steden wonen;
  • Je bent per juli/augustus 2024 beschikbaar voor 0.2 fte per week voor een periode van (minimaal) twee jaar.

Beschrijving organisatie:
De Studielijn is onderdeel van de afdeling
Strategische Communicatie en Marketing (SC&M) is verantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitvoering van het marketing- en communicatiebeleid van de Universiteit Leiden. Het directoraat adviseert het College van Bestuur en biedt ondersteuning aan de faculteiten op het gebied van marketing en communicatie. Op deze wijze draagt het bij aan de realisatie van de het strategisch beleid van de Universiteit Leiden.

Wij bieden je het volgende:
Aanstelling vindt plaats conform de cao Nederlandse Universiteiten, in eerste instantie voor de duur van een jaar. Een verlenging behoort tot de mogelijkheden, afhankelijk van behoefte, gebleken geschiktheid en beschikbare middelen.

Het salaris bedraagt € 2402,- bruto per maand bij een fulltime aanstelling (38 uur per week)
Daarnaast kent de Universiteit Leiden goede arbeidsvoorwaarden. Zo is er sprake van een eindejaarsuitkering (8,3%), vakantietoeslag (8%), uitstekende opleidingsfaciliteiten, sabbatical leave en de mogelijkheid om via een keuzemodel arbeidsvoorwaarden op maat te kiezen. Lees meer hierover  op: https://www.werkenbij.leidenuniv.nl.

Diversiteit
De Universiteit Leiden hecht groot belang aan diversiteit en verwelkomt daarom graag sollicitaties van mensen die nu in haar instelling ondervertegenwoordigd zijn.
Bij de afdeling SCM kom je terecht in een prettige, kleinschalige werkomgeving, waarin iedereen zichzelf kan zijn. Wij zien uit naar wat jij aan ons team kunt toevoegen!

Meer informatie?
Voor meer informatie over de inhoud van de vacature kun je mailen naar Raymond de Munck (
r.de.munck@bb.leidenuniv.nl). Hij is de coördinator voor schoolbezoeken en de Studielijn studenten.

Solliciteren?

Je kunt solliciteren door uiterlijk zondag 7 juli een motivatiebrief en cv te sturen naar Raymond de Munck (r.de.munck@bb.leidenuniv.nl).