Vacature: studentambassadeurs bachelor en master 8 u/pw (3 posities)

19 juni 2024

Ben jij het gezicht van onze bachelor en/of masteropleidingen voor 8 uur per week?

De afdeling Marketing & Communicatie, Faculteit der Rechtsgeleerdheid, is per 2 september 2024 op zoek naar nieuwe studentambassadeurs om ons team te versterken.

Vind je het leuk om potentiële masterstudenten enthousiast te maken voor de Nederlands en Engelstalige masteropleidingen van onze faculteit en wil je graag meewerken aan voorlichtingsactiviteiten? Dan is het studentambassadeurschap voor de masteropleidingen wellicht iets voor jou!

Lijkt het jou juist leuk om scholieren enthousiast te maken voor jouw opleiding en wil je graag meewerken aan Open Dagen en voorlichtingsevenementen voor deze doelgroep? Solliciteer dan naar het ambassadeurschap voor de bacheloropleidingen.

Solliciteren kan tot 12 juli via: j.van.der.putte@law.leidenuniv.nl