Onderwijs, Organisatie

Nomineer jouw favoriete hoorcollege- en werkgroepdocenten van het afgelopen collegejaar voor de facultaire onderwijsprijs!

20 juni 2024

Ieder jaar worden er tijdens de opening van het facultaire jaar twee onderwijsprijzen uitgereikt: een voor de beste hoorcollegedocent en een voor de beste werkgroepdocent van het afgelopen jaar van de Faculteit der Rechtsgeleerdheid. Alle studenten van de faculteit mogen hiervoor docenten nomineren.

Welke docent gaf jou dit jaar het meest innovatieve onderwijs? Wie betrok actuele thema's goed in zijn of haar onderwijs? Nomineer jouw favoriete docent in slechts 1 minuut.

De onderwijsprijzen worden jaarlijks uitgereikt door het Juridische Studieverenigingen Voorzitters Overleg (JSVO). De jury bestaat uit bestuursleden van de studieverenigingen, de studentlid van het onderwijsbestuur & de assessor van het faculteitsbestuur. Na een gesprek met de genomineerde docenten kiest de jury de winnaars. Deze winnaars zullen tijdens de opening van het facultair jaar bekend worden gemaakt.