Sociaal

Leid jouw faculteit naar de overwinning: Schrijf je in voor het Interfacultair Voetbaltoernooi!

7 juni 2024

Met het Europees Kampioenschap in aantocht, is het Universitair Sportcentrum verheugd om op 25 juni het allereerste Interfacultair Voetbaltoernooi aan de Universiteit Leiden te organiseren. Elke faculteit wordt uitgenodigd om een studententeam in te schrijven voor dit leuke evenement. Wil jij jouw faculteit vertegenwoordigen en het kampioenschap nastreven? Verzamel dan een team van minimaal 7 medestudenten en schrijf je nu in!

Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Inschrijven kan tot uiterlijk 19 juni om 24.00 uur.

Je kunt je via onderstaand formulier voor het voetbaltoernooi aanmelden.

Waar en wanneer?

• Datum & Tijd: 25 juni, 15:00 uur
  • Locatie: Universitair Sportcentrum
  • Agenda
    • 15:00 uur: Aftrap van het toernooi (op de sportvelden)
    • Na het toernooi: Diner + prijsuitreiking (op het hoofdgebouw, Einsteinweg 6)
    • 18:00 uur: Gezamenlijk kijken naar het EK en het Nederlands team aanmoedigen!

We nodigen alle studenten uit om hun eigen faculteitsteam naar de overwinning te juichen. Neemt jouw faculteit dit jaar de trofee mee naar huis? Wees erbij om erachter te komen.

Extra Activiteiten:

Wist je al dat je bij het USC lid kan worden van voetbalvereniging LVV Football Factory in Leiden of HVV Football Factory in Den Haag?

Of schrijf je in voor een van onze indoor voetbalcompetities gedurende het jaar.

Zomerabonnement bij het Universitair Sportcentrum

Wist je dat je nog steeds ons voordelige zomerabonnement kunt aanschaffen? Voor slechts €62,50 krijg je toegang tot het Universitair Sportcentrum tot 31 augustus 2024. Deze aanbieding staat open voor alle studenten, medewerkers en externe partijen. Het zomerabonnement is aan te schaffen tot 16 juni 2024.