Bibliotheek, Facilitair, Onderwijs, Sociaal, Organisatie, Onderzoek

GEZOCHT: Studenten voor videoserie 'Feels like home'

25 juni 2024

Doe jij mee?

Misschien heb je het al voorbij zien komen: We zijn weer op zoek naar studenten die het leuk vinden om mee te doen aan de videoseries ‘Feels like home’.

Lijkt het je leuk om mee te doen of ken je andere studenten van Universiteit Leiden die mee willen doen? Laat het ons dan snel weten door dit formulier in te vullen, dan nemen we contact met je op. Deel het formulier gerust ook met je mede-studenten, dat helpt ons heel erg!

Vul hier het formulier in

Meer informatie

De videos voor Feels like home gaan over favoriete plekjes van studenten in Leiden en Den Haag. Kom jij bijvoorbeeld graag op de markt? Of heb je een bijzonder verhaal bij een koffietentje, park of plein? Help aanstaande studenten om de hotspots en hidden gems van onze studentensteden te verkennen.

Afgelopen winter hebben we al 4 episodes gemaakt en nu het in de zomer eindelijk wat beter weer wordt, willen we daar een vervolg aan geven. Mocht je de video’s nog niet kennen, dan kun je ze hier bekijken.

Wanneer?

De opnames vinden plaats op 16 en 18 juli én 26 en 28 augustus in Leiden en Den Haag. Op één van deze dagen zou je een ochtend of middag aanwezig kunnen zijn (max 4 uurtjes).

Compensatie

Uiteraard kun je een compensatie verwachten. Voor je bijdrage ontvang je een VVV-bon t.w.v. 50 euro.

Als je meer wilt weten, laat het ons dan gerust weten.

Je kunt ons bereiken via: videos@bb.leidenuniv.nl