Doe mee aan onderzoek sociale binding en studentenwelzijn

21 juni 2024

In de afgelopen anderhalf jaar heeft de Universiteit Leiden (ICLON) met AVANS, Hanzehogeschool en Noorderpoort onderzoek gedaan naar de sociale binding en het welzijn van studenten, met als resultaat 16 waardevolle bevindingen.

De bevindingen uit de eerste fase van het onderzoek zijn beschikbaar op de website Samen sterker in het onderwijs. We bieden daarop ook praktische aanpakken om toe te passen in de onderwijspraktijk.

Graag nodigen we studenten uit om - uiteraard geheel vrijblijvend - een vragenlijst in te vullen over het extra aanbod van de universiteit op het gebied van binding en welzijn.

We verloten twintig cadeaubonnen van €25 onder studenten die de gehele vragenlijst invullen. Het invullen duurt ongeveer 10 minuten. De gegevens worden vertrouwelijk behandeld.

Ook kunnen studenten meedoen aan een focusgroep; deelnemers ontvangen daarvoor een kleine vergoeding (cadeaubon ter waarde van €10).

Alvast veel dank voor je deelname!

Doe mee aan het onderzoek

Vragenlijst