Sociaal

Gezocht: eerstegeneratiestudenten voor het Start je Toekomst evenement

31 mei 2024

Op 6 juli vindt het evenement Start je Toekomst plaats, speciaal voor eerstegeneratiestudenten die vol enthousiasme in september aan hun studie beginnen. Een van de hoogtepunten van het programma is een Q/A-sessie waarin ouderejaars studenten hun ervaringen delen en vragen beantwoorden van de nieuwe studenten. We zijn hiervoor op zoek naar een paar eerste generatie studenten die de afgelopen jaren aan hun studie zijn begonnen. We denken dat jullie ervaringen en inzichten enorm waardevol kunnen zijn voor de nieuwe lichting studenten. Het is een geweldige kans om terug te kijken op jouw eerste jaar, je verhalen te delen en anderen te helpen zich voor te bereiden op hun eigen avontuur.

De Q/A-sessie zal plaatsvinden in de middag van 6 juli. Het belooft een inspirerende en interactieve afsluiting van het programma te worden, en we zouden het fantastisch vinden als veel van jullie hieraan deel kunnen nemen.

Als je geïnteresseerd en beschikbaar bent om hieraan deel te nemen kun je een mailtje sturen naar n.verver@sea.leidenuniv.nl. Alvast hartelijk dank voor je overweging, en we hopen graag met je samen te werken!