Facilitair, ICT, Onderwijs, Sociaal

Solliciteer als student-assistent sociale media Psychologie

23 juli 2024

Mail je vragen: webteam.psy@fsw.leidenuniv.nl

Ben jij een 'early adopter' van trends in sociale media, een kenner van fotografie en video en actief in het studentenleven? Solliciteer dan nu als student-assistent sociale media.

Waar zijn we bijzonder blij mee?

• Je bent een masterstudent Journalistiek en Nieuwe Media (JNM) (geen vereiste)
  • Je bent een bachelorstudent Psychologie met een minor JNM (geen vereiste)

Wat ga je doen?

Jouw rol binnen het studententeam webcommunicatie is die van student-assistent sociale media. Je bent goed in:

• schrijven en delen van content op onze sociale media kanalen, waaronder Instagram, LinkedIn, Twitter, Facebook.
  • verslag doen van live evenementen zoals open dagen, promoties en andere evenementen op de universiteit in Leiden en Den Haag.
  • onze volgers meenemen in de wereld van #LeidenPsychology aan de hand van o.a. #studentstories, #staffstories en #alumnistories
  • een nieuwe aflevering bedenken voor de Leiden Psychologie Podcast en eventueel co-hosten.

Solliciteer uiterlijk 11 augustus

Stuur je motivatie met beknopt CV naar webteam.psy@fsw.leidenuniv.nl

Wie ben je?

Je bent …

• thuis in sociale media;
  • initiatiefrijk als 'content creator';
  • uitstekend in Engels;
  • communicatief sterk;
  • handig in de omgang met computers & software;
  • beschikbaar om wekelijks één à twee dagen op FSW te werken;
  • handig met fotobewerking (en video-editing);
  • eventueel bekend met de programma’s van Adobe Creative Cloud (of soortgelijk).

Wat krijg je?

Je krijgt 9 uur per week via Job Motion betaald als student-assistent. Bruto-uurloon, afhankelijk van leeftijd en studiejaar, tussen ± €12.00 en ± €15.86.

Heb je interesse?

Mail je motivatie voor deze positie als student-assistent vanaf september 2024, met beknopt CV naar: webteam.psy@fsw.leidenuniv.nl

Heb je ervaring of een portfolio met (online) communicatie, fotografie, videografie, grafische vormgeving of audio-/podcastproductie? Voeg de link of een kopie toe, dan nemen we alvast een kijkje.

Als student-assistent sociale media ben je werkzaam voor het Instituut Psychologie. Je bent onderdeel van het team webcommunicatie, bestaande uit een eindredacteur, een redacteur en collega student-assistenten. Samen verzorgen jullie de online berichtgeving voor het Instituut Psychologie op de website, de sociale mediakanalen van @LeidenPsychology, Leiden Psychology Blog én Leiden Psychology Podcast!

Drie studenten (±) vormen samen een studententeam webcommunicatie. Het ideale team is divers samengesteld, met ruimte voor ieders talent en de ontwikkeling van nieuwe talenten; het is dé plek om jouw creativiteit te combineren met je studie Psychologie.