Frontoffice Studentenzaken
Bij het Frontoffice Studentenzaken helpen we je met algemene vragen over studeren aan de Universiteit Leiden. Je kunt hier terecht voor informatie over allerlei onderwerpen.
Aanvragen Bewijs Betaald Collegegeld: niet via telefoon
Je kunt een Bewijs Betaald Collegegeld (BBC) alleen aanvragen via het contactformulier.
Bij het Frontoffice Studentenzaken kun je terecht met vragen over:
- (her)inschrijving en uitschrijving;
- inschrijving als gaststudent, toehoorder of extraneus;
- collegegeld en andere financiële zaken;
- de collegekaart en LU-Card;
- het ULCN-account en inloggegevens;
- verschillende formulieren;
- vragen over toelating tot bachelor- en masterprogramma’s;
- het colloquium doctum;
- een diplomaverificatie of –check;
- een bewijs van inschrijving of een Bewijs Betaald Collegegeld;
- betalen (pinnen) van het collegegeld.
Heb je vragen over je rooster, cijfers en cijferlijsten, je diploma of heb je andere inhoudelijke vragen over je studie? Dan kun je contact opnemen met het Studiepunt van je faculteit of de onderwijsadministratie van je opleiding.
Voor vragen omtrent telefoonnummers en adressen van medewerkers en/of faculteiten, kun je contact opnemen met de telefooncentrale op 071 527 27 27.
De voertaal van LUC The Hague is Engels, check de Engelstalige versie van deze pagina voor meer informatie over dit onderwerp. Klik hiervoor op "English" rechtsbovenin de pagina.