Cursus

Wijnhaven
Turfmarkt 99
2511 DP Den Haag

Weet je wat een recruiter ziet als hij je CV bekijkt?

In deze interactieve workshop delen we richtlijnen over hoe je een professioneel en goed gestructureerd CV kunt maken dat je helpt opvallen. Je leert wat je wel (en wat je niet) moet doen. We zullen je ook helpen bij het analyseren van een vacature en het schrijven van een goede, bijpassende motivatiebrief.

Wil je iemand jouw vragen over je CV laten beantwoorden? Of vind je het nuttig om meer informatie te krijgen over hoe je kunt beginnen? Wij staan voor je klaar!

Je leert het volgende:

• De structuur van een CV en motivatiebrief;
  • De lay-out: do’s en don’ts;
  • Hoe je je CV en motivatiebrief kunt aanpassen om op te vallen voor een specifieke vacature.

Deze workshop is gratis en beschikbaar voor alle bachelor- en masterstudenten en recente afgestudeerden van de Universiteit Leiden.

De workshop vindt plaats in Wijnhaven; aanmelden is verplicht.

Meld je hier aan

Career Service

Dit is een fase 3 event 'ontwikkel je skills'. Bekijk alle 4 de fases van Career Service en meer informatie en workshops op Careerzone.