Bezoek aan Brussel

Ontdek Brussel met Career Service

dinsdag 3 december 2024
Vertrek vanuit Den Haag

Wil jij een onvergetelijke reis naar het hart van Europa maken? Grijp dan nu je kans! Op 3 december neemt Career Service je mee op een exclusieve reis naar Brussel, waar je de kans krijgt om in gesprek te gaan met Europese instanties, organisaties, en alumni die er wonen en werken.

Wat kan je verwachten?

• Interessante Gesprekken: Maak kennis met vooraanstaande experts en krijg inzicht in de wereld van Europese zaken.
  • Netwerkmogelijkheden: Ontmoet alumni die Brussel als hun thuis beschouwen en bouw waardevolle connecties voor je toekomstige carrière.
  • Arbeidsmarktoriëntatie: Ontdek of werken bij de EU iets voor jou is!

Kosten

De kosten voor deze dag bedragen €25 per persoon, inclusief vervoer, lunch, borrel en activiteiten.

Eigen vervoer is niet mogelijk.

Aanmelden

Meld je aan via dit formulier voor donderdag 31 oktober met jouw beknopte motivatie (maximaal 300 woorden). Vertel ons:

• waarom je mee wilt;
  • wat je verwacht van de reis;
  • een goede vraag voor minimaal twee van de bezoeken.

Bekendmaking deelnemers: Uiterlijk 4 november

Overige informatie

Dit evenement is Nederlandstalig en dus is een minimaal niveau van B2 in Nederlands vereist om deel te nemen.

Dit evenement vindt plaats buiten Nederland, dus je bent verplicht een geldig identiteitsbewijs (ID-kaart, paspoort, etc.) mee te nemen om deel te nemen.