Studievoorlichting

Voorlichtingsbijeenkomst Zij-instroomtraject

woensdag 9 oktober 2024
Online

Heb je een baan in het voortgezet onderwijs, maar nog geen onderwijsbevoegdheid? Of wil je al meteen als docent aan de slag naast het volgen van je opleiding bij het ICLON? Dan kun je samen met de school besluiten om het Zij-instroomtraject te volgen, als je de juiste vooropleiding hebt. Wil je hier meer over weten? Kom dan naar de online voorlichtingsbijeenkomst.

Tijdens deze presentatie krijg je informatie over het Zij-instroomtraject en is er gelegenheid tot het stellen van vragen.

Advies: lees voor aanvang van de voorlichtingsbijeenkomst de informatie over het Zij-instroomtraject op de website.

Meer weten over het Zij-instroomtraject?

Meld je aan voor de voorlichtingsbijeenkomst

Andere opleidingstrajecten

Het ICLON verzorgt diverse opleidingstrajecten die leiden tot een onderwijsbevoegdheid in het voortgezet onderwijs.

Heb je interesse in een andere lerarenopleiding van het ICLON? Kijk dan welke opleidingstrajecten je bij het ICLON kunt volgen.

Over alle opleidingen worden voorlichtingsbijeenkomsten gehouden.