Ethiek workshop

Pand H
Jan Luykenlaan 29
Den Haag

Hoe doe je ethisch verantwoord onderzoek?

Deze workshop is onderdeel van de Scriptiewerkplaats Den Haag Zuidwest, een initiatief van Leiden-Delft-Erasmus universities. Wat houdt het in om ethisch verantwoord onderzoek doen? In deze twee uur durende workshop willen we bewustwording creëren van de verantwoordelijkehid die je als student hebt wanneer er onderzoek wordt gedaan; zowel bij kwalitatieve als kwantitatieve onderzoeksmethodes.

Er worden onder andere onderdelen zoals privacy beleid, data opslag, sensitieve onderwerpen en teruggeven aan je participanten behandeld in de workshop. De workshop wordt gegeven door Dr. Rodrigo Mena Fluhmann en Dr. Nanneke Winters van the Institute of Social Science (ISS).

Alle bachelor en master studenten van de Universiteit Leiden, TU Delft en Erasmus Rotterdam zijn welkom.