Lezing: Twintigerstwijfels en Dertigersdilemma's

Zaal
Telderszaal

Twintigerstwijfels en dertigersdilemma's

We leven in een fantastische tijd, waarin je ogenschijnlijk elke keuze ‘mag’ maken, kunt zijn wie je bent en doen wat je wilt. En toch voelt dat niet altijd zo. Veel jonge, hogeropgeleiden twijfelen voortdurend of ze wel op het juiste pad zitten: Wat wil ik nou echt? Waar doe ik het allemaal voor? Wie bén ik eigenlijk? Hoe komt het dat we zelfs in de huidige tijdgeest niet weten wie we zijn en wat we willen, óf, dat we het soms wel weten, maar de keuzes die daarbij passen niet durven maken?

Voor Wie?

Zowel studenten als pasafgestudeerden lopen wel eens aan tegen twintigerstwijfels of dertigersdilemma's en daarom organiseert het Jonge Alumni Netwerk (JAN) in samenwerking met het Leids Universiteits Fonds (LUF) deze exclusieve lezing voor deze gecombineerde groep. Let op: alleen studenten met een LUF-Studentlidmaatschap (en jonge alumni) kunnen deelnemen aan deze lezing. Lees hieronder meer over het LUF-Studentlidmaatschap.

LUF-Studentleden

Dit evenement is exclusief voor jonge alumni en LUF-Studentleden. Als LUF-Studentlid krijg je leuke kortingen in Leiden en Den Haag. Met je lidmaatschap (slechts €5 per jaar) steun je een studie- of studentenvereniging naar keuze. Ben je geen lid bij een vereniging? Dan kun je je geld doneren aan het Mandela Studiefonds. Ben jij student aan de Universiteit Leiden, maar ben je nog geen LUF-Studentlid? Meld je dan hier aan!

Sander Spanenburg

Spreker: Sander Spanenburg

Sander Spanenburg is trainer (loopbaan)coach, HR consultant en facilitator en werkt vanuit een gedeelde missie al meer dan 10 jaar nauw samen met Nienke Wijnants, schrijfster van de bestseller ‘Twintigerstwijfels & dertigersdilemma’s’. Nienke deed grootschalig wetenschappelijk onderzoek naar de loopbaan- en levensvragen van twintigers en dertigers wat de basis voor haar boek vormde. Sander werkt al 15 jaar actief met deze thema’s binnen zijn coachingpraktijk en in organisaties vanuit zijn rol als trainer en Human Resources consultant. In deze lezing verschaft Sander inzicht in de uitdagingen van deze tijd en inspireert hij je om weerstand te bieden aan sociale druk, om bewuster keuzes te maken en vanuit eigen overtuiging het leven te leiden wat bij jou past.

Programma en aanmelden

Hieronder vind je het volledige programma op donderdag 5 september.

19.15-19.30 Inloop en registratie
19.30-20.30 Lezing Twintigerstwijfels en Dertigersdilemma's
20.30-22.00 Netwerkborrel

Aanmelden kan hier.

Let op: alleen jonge alumni en LUF-Studentleden kunnen zich aanmelden. Ben je student, maar nog ben je nog geen LUF-Studentlid? Meld je dan hier aan voor het LUF-Studentlidmaatschap.