Studievoorlichting

2311 ES Leiden
Zaal
A1.44

Ontwikkel jezelf met het Leiden Leadership Programme!

Heb jij zin in een extra uitdaging naast je master, op het gebied van leiderschap? In het Leiden Leadership Programme (LLP) volg je een éénjarig extracurriculair honoursprogramma, samen met masterstudenten uit Leiden, Delft en Rotterdam met uiteenlopende studieachtergronden.

Je neemt deel aan colleges en trainingen over leiderschap, ontwikkelt vaardigheden en past deze toe in een praktijkopdracht bij een bedrijf of organisatie. Zo leer je hoe je impact kunt maken binnen een relevant maatschappelijk thema. Het programma (15 EC) start in november en eindigt in juni.

Krijg antwoord op jouw vragen tijdens het oriëntatieseminar

Op donderdag 19 september 17:15-20:00 uur organiseert het Leiden Leadership Programme een oriëntatieseminar in het Kamerling Onnes Gebouw in Leiden (zaal A1.44) voor geïnteresseerden in het programma. Tijdens de seminar krijg je een goed beeld van het programma en is er veel ruimte om vragen te stellen.

Wil je deelnemen aan het oriëntatieseminar? Meld je aan via onderstaande knop.

Aanmelden voor het LLP

Weet je al genoeg over het Leiden Leadership Programme en kun je niet wachten om je aan te melden? We zien uit naar jouw aanmelding!

Vanaf begin september tot en met 30 september 2024 kun je je aanmelden via onderstaande knop.

Meer informatie

Als je nog vragen hebt of meer informatie wilt, dan kun je contact opnemen met de Honours Academy: leadership@ha.leidenuniv.nl of 071 - 527 6161.

Zie onze website als je meer wilt lezen over het Leiden Leadership Programme.