International Experience Week 2024

maandag 23 september 2024 - zaterdag 28 september 2024
Bezoekadres
Leiden

Ben jij een Nederlandse student die ervan droomt om in het buitenland te studeren terwijl je jezelf onderdompelt in verschillende culturen? Of ben je misschien een internationale student aan de Universiteit Leiden die nieuwe avonturen zoekt? Ontdek een wereld aan mogelijkheden tijdens de International Experience Week.

De International Experience Week: van 23 t/m 28 september 2024

Dit event biedt een breed scala van sessies (op locatie in het KOG of in je eigen faculteitsgebouw en online), netwerkmogelijkheden voor zowel studenten als voor medewerkers en sluit op de laatste dag, 28 september, af met een Infomarkt

De Infomarkt op 28 september – 11:00-16:00

Bezoek de Infomarkt op zaterdag 28 september - een bruisende infohub waar je de geheimen ontdekt van internationale leerervaringen (zoals stages, korte buitenlandprogramma's, uitwisseling etc.), financieringsmogelijkheden en de pracht van diverse culturen!

Aanmelden en volledige programma

Vanaf augustus vind je hier het volledige programma en hoe je je kunt aanmelden. Tot die tijd: save the date!