LUS Publecture

PLNT
Langegracht 70
2312NV Leiden

Kom op 20 juni van 19:00-21:00 naar de LUS publecture bij PLNT, Langegracht 70! De drie mini-colleges worden gegeven door Sepideh Saadat, Marco de Ruiter en Pieter Slaman.

Over de sprekers

Sepideh Saadat werkt in de verslavingspsychiatrie en geeft les in klinische vakken. Ze heeft een sterke passie voor de connectie tussen de academische wereld en de klinische praktijk.

Marcus de Ruiter is Hoogleraar klinische en experimentele anatomie en werkzaam in het Leids Universitair Medisch Centrum. Hij is voorzitter van de opleidingscommissie voor de bachelor en master Geneeskunde. Daarnaast is hij ook voorzitter van de  Museumcommissie van het  LUMC.

Pieter Slaman is universiteits- en onderwijshistoricus, met steun van het A.E. Cohenfonds. Hij schreef ‘In de regel vrij. 100 jaar politiek rond onderwijs, cultuur en wetenschap’; ‘De glazen toren. De Leidse universiteit 1970-2020’ en ‘Staat van de student. Tweehonderd jaar politieke geschiedenis van studiefinanciering in Nederland’.

Geniet na afloop van gratis drankjes en hapjes!

Om de LUS Publecture bij te wonen, vul je onderstaand formulier in.

Inschrijfformulier LUS Publecture