Universiteit Leiden

nl en

Overige klachten

Als je een klacht hebt, controleer dan eerst of deze onder een van de volgende categorieën valt en lees het betreffende advies:

Overige klacht?

Als je klacht niet onder een van deze categorieën valt, kun je in plaats daarvan de regeling overige klachten raadplegen.

Wat kun je als student doen met een opmerking, suggestie en/of klacht?

Facultair

Vakinhoudelijke opmerkingen, suggesties of klachten kun je het beste bespreken met de docent van de werkgroep. Geeft dat geen oplossing, dan kun je je wenden tot de coördinator van het vak via een afspraak met het secretariaat.   

Betreft het een niet-vakinhoudelijk probleem of blijft een serieuze klacht onopgelost, dan kun je: een e-mail sturen naar studentenklachten@law.leidenuniv.nl of contact opnemen met de Assessor (studentlid faculteitsbestuur).

Alle opmerkingen, suggesties of klachten worden vertrouwelijk in behandeling genomen door de assessor en de klachtencoördinator van de faculteit. Anonieme opmerkingen, suggesties of klachten worden niet in behandeling genomen. Alleen opmerkingen, suggesties of klachten die getypt zijn en voorzien zijn van een e-mail- of postadres worden in behandeling genomen. 

Universitair

Meer informatie over universitaire mogelijkheden (ombudsfunctionaris, vertrouwenspersoon, intern beroep college van bestuur, beroep bij het College van Bestuur voor de examens, rechtshulp).

Deze website maakt gebruik van cookies.  Meer informatie.