Overige klachten
Als je een klacht hebt, controleer dan eerst of deze onder een van de volgende categorieën valt en lees het betreffende advies:
- (Seksueel) ongewenst gedrag
- Onbehoorlijk behandeld
- Wetenschappelijke integriteit
- Misstanden
- Niet eens met een besluit
- Zorgwekkend of bedreigend gedrag
Overige klacht?
Als je klacht niet onder een van deze categorieën valt, kun je in plaats daarvan de regeling overige klachten raadplegen.
Vragen, klachten en suggesties over je opleiding
Assessor
Voor vragen, klachten, opmerkingen en suggesties die je opleiding betreffen, of over facultaire zaken die studieoverstijgend zijn, kun je terecht bij de assessor van de faculteit, Nova Verkerk. Je kunt haar bereiken via assessor@hum.leidenuniv.nl of contact opnemen via Microsoft Teams.
Zie ook het stroomschema voor meer informatie over hoe je klacht wordt afgehandeld.
Voor studievoortgang en –begeleiding: de studiecoördinator
Van studieplanning tot studeren in het buitenland, de studiecoördinator kan je ermee helpen. Afhankelijk van de aard van de vraag geeft de studiecoördinator een persoonlijk advies, verwijst hij/zij door, of legt contact met een ander onderdeel van de organisatie.